wpisz szukaną frazę
Szukaj

Telewizyjna mapa świata

Coroczny raport Thinkbox „A year in TV 2017-18” opublikowany 4 kwietnia 2018 roku skupia się na zmianach w globalnym rynku telewizyjnym i próbuje określić jego przyszłość. Zanim jednak spojrzymy w przyszłość, Thinkbox oferuje wgląd w to, jaką pozycję obecnie zajmuje wśród mediów telewizja i jaką rolę gra w życiu konsumentów.

 

infografika_0423-08(2)(1)

 

 

W raporcie zostały zamieszczone wyniki badań z poszczególnych krajów w postaci esencji świadczącej o stanie rynku telewizyjnego dla danych państw.

 

 

Polska

Telewizja ma większy wpływ na sprzedaż niż wszystkie pozostałe media razem wzięte. (źródło: Starcom/ Publicis Media, 2016)

 

Niemcy

Telewizja włączona do kampanii radiowej, outdoorowej lub prasowej, zwiększa ona ROI o odpowiednio 222%, 123% i 112%. (źródło: IP Deutschland/ Annalect, 2017)

 

Włochy

Telewizja jest zdecydowanie najbardziej użyteczną formą reklamy. (źródło: GFK, 2016)

 

Belgia

Telewizja generuje trzykrotnie większą zapamiętywalność marki niż YouTube. (źródło: IP Belgium + Mind Insights, 2016)

 

Francja

Organiczny ruch na stronie podczas kampanii telewizyjnej marki wzrasta o 44%. (źródło: SNPTV, 2017)

 

Wielka Brytania

Telewizja jest najbardziej efektywną formą reklamy, a jej skuteczność wciąż wzrasta. Włączenie telewizji w kampanię reklamową powoduje wzrost jej efektywności o 40%. (źródło: Binet & Field/ IPA, 2016)

 

Australia

Każdy dolar zainwestowany w telewizję zwraca się na poziomie $1,7 w kategorii produktów szybkozbywalnych. (źródło: ThinkTV/ Ebiquity, 2017)

 

Kanada

Telewizja to forma reklamy  ciesząca się największym zaufaniem. 36% dorosłych respondentów wskazało telewizję jako najbardziej godne zaufania medium reklamowe w porównaniu do 10%, które wskazało Internet. (źródło: nlogic, OmniVu, 2017)

 

Stany Zjednczone

Ruch na stronach internetowych przedsiębiorstw znacznie wzrasta po rozpoczęciu kampanii w telewizji. Na podstawie danych 14 przedsiębiorstw oszacowano wzrost ruchu od 11% do 1075%. (źródło: Video Advertising Bureau/ comScore/ Nielsen, 2017)

 

 

 

 

 

Źródło:

Raport „ A year in TV 2017- 18”, Thinkbox, 04.04.2018 r.

 

 

Data publikacji: 27.04.2018 r.

Share

Podobne artykuły