wpisz szukaną frazę
Szukaj

Telewizyjna mapa świata

Coroczny raport Thinkbox „A year in TV 2017-18” opublikowany 4 kwietnia 2018 roku skupia się na zmianach w globalnym rynku telewizyjnym i próbuje określić jego przyszłość. Zanim jednak spojrzymy w przyszłość, Thinkbox oferuje wgląd w to, jaką pozycję obecnie zajmuje wśród mediów telewizja i jaką rolę gra w życiu konsumentów.

 

infografika_0423-08(2)(1)

 

 

W raporcie zostały zamieszczone wyniki badań z poszczególnych krajów w postaci esencji świadczącej o stanie rynku telewizyjnego dla danych państw.

 

 

Polska

Telewizja ma większy wpływ na sprzedaż niż wszystkie pozostałe media razem wzięte. (źródło: Starcom/ Publicis Media, 2016)

 

Niemcy

Telewizja włączona do kampanii radiowej, outdoorowej lub prasowej, zwiększa ona ROI o odpowiednio 222%, 123% i 112%. (źródło: IP Deutschland/ Annalect, 2017)

 

Włochy

Telewizja jest zdecydowanie najbardziej użyteczną formą reklamy. (źródło: GFK, 2016)

 

Belgia

Telewizja generuje trzykrotnie większą zapamiętywalność marki niż YouTube. (źródło: IP Belgium + Mind Insights, 2016)

 

Francja

Organiczny ruch na stronie podczas kampanii telewizyjnej marki wzrasta o 44%. (źródło: SNPTV, 2017)

 

Wielka Brytania

Telewizja jest najbardziej efektywną formą reklamy, a jej skuteczność wciąż wzrasta. Włączenie telewizji w kampanię reklamową powoduje wzrost jej efektywności o 40%. (źródło: Binet & Field/ IPA, 2016)

 

Australia

Każdy dolar zainwestowany w telewizję zwraca się na poziomie $1,7 w kategorii produktów szybkozbywalnych. (źródło: ThinkTV/ Ebiquity, 2017)

 

Kanada

Telewizja to forma reklamy  ciesząca się największym zaufaniem. 36% dorosłych respondentów wskazało telewizję jako najbardziej godne zaufania medium reklamowe w porównaniu do 10%, które wskazało Internet. (źródło: nlogic, OmniVu, 2017)

 

Stany Zjednczone

Ruch na stronach internetowych przedsiębiorstw znacznie wzrasta po rozpoczęciu kampanii w telewizji. Na podstawie danych 14 przedsiębiorstw oszacowano wzrost ruchu od 11% do 1075%. (źródło: Video Advertising Bureau/ comScore/ Nielsen, 2017)

 

 

 

 

 

Źródło:

Raport „ A year in TV 2017- 18”, Thinkbox, 04.04.2018 r.

 

 

Data publikacji: 27.04.2018 r.

Share

Podobne artykuły

Klauzula informacyjna

Użytkowniku,
chcemy przekazać Ci informację o zmianie polityki prywatności w serwisach, których operatorem jest TVN S.A., wynikającej z dostosowania TVN S.A. do przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Ważne jest dla nas, abyś wiedział, co dzieje się z Twoimi danymi i jak możesz nimi zarządzać. Dlatego prosimyCię o przeczytanie poniższej wiadomości. Pełna informacja dotycząca prywatności Użytkownika znajduje się tutaj
Zespół TVN S.A.

Jakich Twoich danych dotyczy przetwarzanie i kto jest ich administratorem?
Gdy korzystasz z naszych serwisów, bez zakładania konta, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Podczas zakładania konta w naszym serwisie podawane są dodatkowe informacje, które pozwalają na identyfikację Użytkownika i korzystanie z naszych usług, np. adres poczty elektronicznej. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest TVN S.A. (dalej „TVN”) z siedzibą i adresem w Warszawie przy ul. Wiertniczej 166.

Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych przez TVN?
TVN przetwarza Twoje dane osobowe, aby umożliwić korzystanie z serwisów prowadzonych przez TVN, dopasowywać wyświetlane treści i reklamy do Twoich zainteresowań, prowadzić pomiary jakości i skuteczności, ulepszać treści oraz usługi, informować Cię o treściach i usługach TVN i naszych Partnerów („Partnerzy), których lista znajduje się tutaj, udostępniać w serwisach przestrzeń reklamową, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, zapewnia bezpieczeństwo przetwarzania informacji, zarządza systemami teleinformatycznymi oraz ochroną lub dochodzeniem roszczeń [dowiedz się więcej]

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes TVN, lub spółek z grupy kapitałowej TVN [dowiedz się więcej]. Obejmuje on ulepszanie usług, zapewnienie ich najlepszej jakości oraz informowanie o nich Użytkowników. Wyświetlanie w serwisach reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań, dzięki zautomatyzowanemu porównaniu Twoich zainteresowań i preferencji z modelowymi zainteresowaniami i preferencjami użytkowników internetu (profilowanie), umożliwia natomiast pokrycie kosztów usług dostarczanych nieodpłatnie [dowiedz się więcej]. W niektórych naszych serwisach podstawą przetwarzania danych osobowych może być zgoda, o czym zawsze zostaniesz poinformowany.
Partnerzy, jako odrębni od TVN, administratorzy danych osobowych, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub zgody. Możesz zarządzać swoją zgodą, w tym ją cofnąć [dowiedz się więcej].
Korzystanie z naszych serwisów po założeniu konta, objęte jest natomiast podstawą prawną wynikającą z zawartej w ten sposób z Tobą umowy, której treść stanowi regulamin świadczenia usługi akceptowany przez Ciebie podczas zakładania konta.
Podanie danych jest dobrowolne.

Jakie masz uprawnienia wobec TVN w zakresie przetwarzanych danych?

Możesz żądać od TVN: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, a w niektórych przypadkach do ograniczenia przetwarzania oraz niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także masz prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, np. wtedy, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. [dowiedz się więcej]
Masz prawo wnieść skargę dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Komu TVN udostępnia Twoje dane osobowe?

TVN, co do zasady nie udostępnia osobom trzecim Twoich danych osobowych, za wyjątkiem sytuacji, w których TVN posiada ku temu podstawę prawną, w tym na żądanie podmiotów uprawnionych, lub kiedy jest to niezbędne do wykonania usług oferowanych przez TVN, np. przedsiębiorcom zapewniającym hosting naszych serwisów.

Jak długo TVN przechowuje Twoje dane osobowe?

TVN przechowuje dane osobowe Użytkowników jedynie przez czas, jaki jest niezbędny dla zrealizowania celów, dla których dane zostały zebrane oraz pod warunkiem zachowania aktualności jednej z opisanych powyżej podstaw prawnych, bądź, gdy pojawiła się nowa podstawa, np. przepis prawa lub konieczność realizacji roszczeń w postępowaniu sądowym.
Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez TVN?
Jeśli masz pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w serwisach prowadzonych przez TVN, możesz się skontaktować z przedstawicielem TVN, wykorzystując dane kontaktowe: iod@tvn.pl


Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym użytkownikiem, informacje na temat ochrony Twoich danych osobowych znajdują się tutaj: Pełna Klauzula Informacyjna