wpisz szukaną frazę
Szukaj

Tolerancja reklam w VOD wzrasta

#ChallengingTime

Wraz z rozwojem streamingu coraz więcej danych staje się dostępnych, co daje nam lepszy wgląd w zwyczaje konsumentów.

Nowe badanie przeprowadzone przez Ampere Analysis pokazuje, że jedna czwarta amerykańskich konsumentów korzystała zarówno z usług AVOD, jak i SVOD w pierwszym kwartale 2021 roku, zaś w pierwszym kwartale 2020 roku tylko 15% streamerów korzystało z obu rodzajów usług.

Również z czasem liczba osób skłonnych do oglądania reklam podczas streamingu wzrosła. Z raportu Ampere wynika, że w trzecim kwartale 2018 roku 37% konsumentów nie miało nic przeciwko obecności reklam podczas oglądania programów czy filmów. W pierwszym kwartale 2021 roku odsetek ten wzrósł do 46%.

Preferencje oglądania treści wideo w USA

Obecnie platformy VOD poszukują sposobów na zwiększenie swojej widowni. Przy tak wielu dostępnych serwisach streamingowych firmy muszą wyróżniać się, oferując unikalne treści i funkcje. Oferta programowa zaczyna przyciągać starszych użytkowników. Badanie Ampere wskazuje, że pandemia skłoniła starszych użytkowników do zarejestrowania się w serwisach streamingowych. Obecnie najszybciej rosnącym przedziałem wiekowym dla VOD są odbiorcy w wieku od 55 do 64 lat.

Korzystanie z serwisów VOD wśród amerykańskich widzów

Segment osób starszych jest najszybciej rozwijającym się segmentem w zakresie korzystania z usług SVOD.

 

Źródło:

Raport Ampere Consumer Survey 1Q 2021, USA, sierpień 2021 r.

 

Data publikacji: 17.09.2021 r.

Share

Podobne artykuły