wpisz szukaną frazę
Szukaj

#tv day 2018: The small data in television. The tiny clues that uncover huge trends in television.

Martin Lindstrom to światowej klasy ekspert i autor wielu bestsellerów z dziedziny marketingu. Jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi świata wg TIME Magazine.

Doradza takim firmom, jak McDonald’s Corporation, Procter & Gamble, Microsoft Corporation, The Walt Disney Company i GlaxoSmithKline.

 

Występował w niemal każdej ważnej publikacji, w tym w Wall Street Journal, Newsweek, TIME, The Economist, New York Times, BusinessWeek i The Washington Post. Regularnie współpracuje z NBC’s TODAY Show oraz jest felietonistą Forbesa i CNN.

 

 

Najnowsza książka Lindstroma „Small Data” została uznana przez Forbes i magazyn INC za jedną z najlepszych książek biznesowych w 2016 oraz za  książkę roku przez Forbes. Small Data jest też bestsellerem New York Timesa i numerem 1 Barnes & Noble. Do tej pory ponad 7 milionów ludzi napisało na Twitterze o zjawisku Small Data.

 

Podczas II edycji konferencji tv day Martin Lindstrom podzielił się z przedstawicielami rynku reklamowego w Polsce najcenniejszymi insightami, które udało mu się zgromadzić podczas prowadzonych przez siebie badań.

 

Pobierz prezentację  (HASŁO: tvday) i dowiedz się:

 

– dlaczego dla dobrej interpretacji Big Data potrzebna jest analiza Small Data?

– jaką rolę odegrała analiza insight’ów konsumenckich w najbardziej zwrotnym punkcie rozwoju biznesu firmy LEGO?

– jaki kontent przyciąga młodych do telewizji?

 

 

Zobacz relację z wystąpienia  Martina Lindstroma „The small data in television. The tiny clues that uncover huge trends in television”:

 

Data publikacji: 26.03.2018 r.

Share

Podobne artykuły