wpisz szukaną frazę
Szukaj

Zoom na rodziny – 4 segmenty polskich domowników

Tworzenie skutecznych komunikatów skierowanych do grupy docelowej nie opiera się wyłącznie na kryteriach metrykalnych. Aby sprostać potrzebom precyzyjnego targetowania grupy docelowej, należy przyjrzeć się wartościom i procesom, które dzieją się w rodzinie, oraz wykorzystać komunikację kreatywną w sposób dopasowany do celów działań marketingowych.

Dzięki tegorocznej edycji projektu Family Power, badania realizowanego przez IQS, mamy możliwość bliskiego poznania różnic i podobieństw rodzin, w celu stworzenia insightów, które odwołują się do prawdziwych potrzeb i zachowań każdego z 4 segmentów rodzin.

Chociaż rodziny są pod wieloma względami podobne, czerpią korzyści z wartości, które reprezentują, a na które wpływa ich wychowanie, podstawy kulturowe, wartości życiowe, motywacja i interakcje z dziećmi. Proces zakupowy to kwestia wyboru produktu opartego na pozytywnych doświadczeniach, podzielanych wartościach i sposobie życia. Wyznawane wartości są wyznacznikiem tego, co wpłynie na podjęcie decyzji zakupowej.

 

Źródło:

IQS Family Power. 2 Polska, listopad 2023 r.

 

Data publikacji: 08.03.2023 r.

Share

Podobne artykuły