wpisz szukaną frazę
Szukaj

Antyutopijna wizja rzeczywistości w kampanii banku

#ChallengingTime

Najnowszy spot kanadyjskiego banku Tangerine to wizualna podróż do ponurego świata opanowanego przez bezduszną biurokrację. W opozycji do niego marka promuje wprowadzane przez siebie rozwiązania.

 

Każdy niepotrzebny i frustrujący krok w procesie korzystania z usług bankowych przedstawiony został metaforycznie jako obręcz do przeskoczenia. Z tego konceptu powstała kampania „Jumping Through Hoops”. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Rethink, a sam spot wyreżyserowany został przez Nicka Balla. Realizacja pozycjonuje markę jako przyszłościową, z produktami przyjaznymi dla użytkownika i bardziej osobistą obsługą klienta. Poza telewizją kampania pojawi się również w kanałach online oraz w mediach społecznościowych. 

 

Data publikacji: 07.04.2023 r.

 

Share

Podobne artykuły