wpisz szukaną frazę
Szukaj

Boomersi – niedoceniony potencjał cz.2

Pokolenie Boomersów lubi eksperymentować z nowymi produktami, oglądają dużo telewizji, ale są również aktywnymi użytkownikami internetu.

Dane z rynku kanadyjskiego pozwalają na obalanie istniejących mitów na temat Boomersów.

MIT: Boomersi mają określoną opinię na temat produktów i marek, którą trudno jest zmienić.

PRAWDA: Boomersi równie mocno chcą eksperymentować z nowymi produktami, a ich poziom lojalności w stosunku do marki jest najmniejszy ze wszystkich grup wiekowych.

 

Boomersi mają pieniądze i rzeczywiście je wydają. Jeśli chodzi o marki, to młode rodziny są najbardziej lojalne, a dla większości kategorii CPG, to Boomersi stanowią „bogactwo pokolenia”, które jest najbardziej skłonne do wypróbowania różnych i wielu marek.

Boomersi w Kanadzie stanowią najmniej lojalną grupę demograficzną

A jak dotrzeć do Boomersów? Telewizja dociera do 88% Boomersów każdego dnia. Spędzają oni najwięcej czasu na konsumpcji telewizji. To reklamy telewizyjne są najlepszym środkiem dotarcia do tej grupy, gdyż telewizja ma dla nich największą wiarygodność, wpływ i jest najbardziej angażującym ze wszystkich mediów.

Dzienny zasięg oraz tygodniowa konsumpcja mediów wśród pokolenia Boomers w Kanadzie

Opinie Boomersow w Kanadzie na temat wiarygodności, wpływu i angażowania mediów

Dane udowadniają, że Boomersi mają najwięcej budżetu i wydają najwięcej w wielu kluczowych kategoriach, że są bardziej doświadczeni technologicznie i bardziej przyjaźni dla marketingu niż sądzono. Boomersi zarabiają 472 mld $ rocznie – 176 mld $ więcej niż osoby z pokolenia Millenials – średni jednostkowy roczny dochód jest o 69% większy niż Millenialsów. Oglądają dużo telewizji: 30 godzin tygodniowo (to o ponad połowę więcej czasu niż spędzają online).

 

Źródła:

thinktv.ca „Boomers’ billions – the spending habits of marketing’s most valuable generation”, Kanada, jesień 2018 r.

Share

Podobne artykuły