Case study BLIK „BLIK Zbliżeniowy (BLIK-C)” #opiniejuroraeffie 2022 - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study BLIK „BLIK Zbliżeniowy (BLIK-C)” #opiniejuroraeffie 2022

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards Poland 2022.

Jako szóstą przedstawiamy kampanię BLIK „BLIK Zbliżeniowy (BLIK-C)” – laureata w kategorii Marketing & Business Solutions.

KATEGORIA:

Marketing & Business Solutions

KLIENT:

BLIK

ZGŁASZAJĄCY:

BLIK, Spark Foundry, Change Serviceplan, Mastercard

OPIS KAMPANII:

Wprowadzając nową usługę płatności zbliżeniowych BLIK-C, zrealizowaliśmy kolejny etap strategii rozwoju BLIKA jako kompleksowego systemu płatności. Technologia Mastercard daje gwarancję akceptacji płatności zbliżeniowych BLIK w każdym terminalu na świecie. Skuteczną kampanią z Tomkiem Kotem („odblokuj i zbliż”) szybko zbudowaliśmy świadomość BLIKA-C oraz przekroczyliśmy zakładane cele aktywacji usługi (800 tys.). Tym samym rozpoczęliśmy prawdziwą rywalizację o rynek płatności w POS, z kartami, gotówką oraz Google Pay i Apple Pay.

WYNIKI KAMPANII:

Kampanią „Odblokuj i zbliż” przekroczyliśmy cele aktywacji usługi (800 tys.) i szybko zbudowaliśmy świadomość BLIKA-C.

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS W KATEGORII MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS:

Pod lapidarnym i zarazem dosłownym hasłem-apelem tej kampanii kryje się usługa, która rewolucjonizuje codzienne zakupy. Tak naturalnie transformuje zwyczaje konsumentów, że błyskawicznie przechodzi z opcji zapasowej do podstawowej metody płatności. Bije przy tym tempem przyrostu użytkowników istniejące na rynku rozwiązania globalnych technologicznych graczy.

Dostrzeżenie szansy i zweryfikowanie jej powodzenia w procesie prototypowania nie było możliwe bez efektywnie skoordynowanej współpracy wielu działów wewnątrz organizacji z 6 bankami partnerami. Pozwoliło to rozwiązać wyzwania z zakresu bezpieczeństwa i kompatybilności, zarówno z różnymi systemami transakcyjnymi w aplikacjach banków, jak i z technologią producentów telefonów i ich systemów operacyjnych.

Na docenienie zasługuje pokonanie dotychczasowych ograniczeń nie tylko na polskim rynku, bo wprowadzone innowacyjne rozwiązanie pozwala dostarczać uniwersalną i globalną metodę płatności. To nasz mocny kandydat na jednorożca, którego dokonania już teraz śledzą zagraniczne banki i firmy fintech.

 

Zobacz fragment Gali Effie Awards

 

Data publikacji: 20.12.2022 r.

 

Share

Podobne artykuły