wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study Lubella „Nowoczesny makaron, a jak od babci” #opiniejuroraeffie 2022

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards Poland 2022.

Jako piatą przedstawiamy kampanię Lubella „Nowoczesny makaron, a jak od babci” – laureata w kategorii Food.

KATEGORIA:

Food

KLIENT:

Grupa Maspex

ZGŁASZAJĄCY:

Starcom, Brainbox, Feeders Agency

OPIS KAMPANII:

Marce z nowoczesnym wizerunkiem nie jest łatwo przekonywać do siebie lojalnych konsumentów marek „swojskich”. Lubella udowodniła, że miks unikalnego produktu z odważną, przełamującą „kulinarne” schematy komunikacją, może dać spektakularne rezultaty – wzrosty w spadającej kategorii! Udało nam się zbudować i zawłaszczyć benefit, który jest driverem dla dwóch różnych segmentów konsumenckich: poszukujących swojskiej jakości i dbających o ekosystem.

WYNIKI KAMPANII:

Przy spadającej kategorii zwiększyliśmy sprzedaż w okresie kampanii aż o blisko jedną trzecią Val & Vol.

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS W KATEGORII FOOD:

Wejście w nowy segment lub kategorię nigdy nie jest łatwe. Nawet jeśli zabiera się za to lider w swojej kategorii. Wejście w nowy segment lub kategorię wymaga nie tylko sprytu i odwagi, ale przede wszystkim świadomego i skutecznego zaplanowania i użycia komunikacji, żeby osiągnąć zaplanowane cele biznesowe. Tak właśnie stało się tym razem. I za to właśnie Jury przyznaje złoto w konkursie Effie. Nasz laureat to jedna z największych firm w Polsce w branży spożywczej – jednak nadal zachowująca świeżość w myśleniu i odwagę w działaniu. Nasz laureat potrafi nadal zaskakiwać. Tak właśnie zrobił tym razem.

 

Zobacz fragment Gali Effie Awards

 

Data publikacji: 13.12.2022 r.

 

 

Share

Podobne artykuły