W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.
Jako piąte case study przedstawiamy kampanię Fundacji WOŚP „26. Finał WOŚP” – laureat w kategorii Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono.
KATEGORIA:
Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono
KLIENT:
Fundacja WOŚP
ZGŁASZAJĄCY:
Fundacja WOŚP
UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:
Jak zaangażować w akcję społeczną miliony ludzi? Jak zebrać ponad 100 mln złotych, które ratują zdrowie i życie Polaków? Jak, wydając poniżej 2 mln złotych, uzyskać media o wartości 120 mln? I jak zrobić to po raz 26-sty? Potrzeba akcji, która jednoczy wokół wspólnego celu, która inspiruje, która oddaje inicjatywę ludziom. Sztabom, wolontariuszom i każdemu, kto akcję wspiera. Potrzeba orkiestry, która wie, po co gra. Rozdaje co roku inne, nowsze instrumenty, na których ludzie grają wspólną melodię. Orkiestry, która daje poczucie przynależności i wiarę, że wspólnie możemy pomagać, że jesteśmy dobrymi ludźmi.