wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study IKEA „IKEA Po Sąsiedzku” #opiniejuroraeffie 2018

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali,  przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.

 

Jako czwarte case study przedstawiamy kampanię IKEA „IKEA Po Sąsiedzku” – laureat w kategorii Brand Experience.

 

KATEGORIA:

Brand Experience

KLIENT:

IKEA

ZGŁASZAJĄCY:

Agencja Warszawa

OPIS KAMPANII:

Zbudowanie w Lublinie zaufania do IKEA przed otwarciem sklepu było wyzwaniem. Celem było znalezienie okazji do dialogu z mieszkańcami, zbudowanie zainteresowania w sieci, i przełożenie tego na wkład do powiększenia ilości wizytacji i sprzedaży w sklepie. Twórcy kampanii zdecydowali, że wprowadzą IKEA jak nowego sąsiada – przywitają się i zaproszą do siebie. Dlatego otworzono IKEA Po Sąsiedzku – szwedzką, domową przestrzeń, w której każdy może poczuć się dobrze i osobiście poznać markę. Zadziałało! Mieszkańcy Lublina tłumnie odwiedzali najpierw IKEA Po Sąsiedzku, a później sklep.

 

WYNIKI KAMPANII:

 

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA  NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

 

Laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience została kampania wyjątkowa. Kampania wręcz ikoniczna, która uosabia w sobie to, co w tej kategorii najważniejsze – doświadczenie marki. Gratuluję autorom odwagi, niestandardowego myślenia, wyjścia poza schemat. Stworzyliście przestrzeń dla spotkań, spędzenia czasu razem. Rzadko efektem działań reklamowych jest coś dobrego. Dobrego dla społeczności i dobrego dla ludzi.  Ta kampania dała ludziom wiele dobrego. Wiele dobrego doświadczenia. Gratuluję.

 

 

Share

Podobne artykuły