W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.
Jako szóste case study przedstawiamy kampanię Grupy MASPEX „DrWitt. Na co dzień na zdrowie” – laureat w kategorii Napoje bezalkoholowe.
KATEGORIA:
Napoje bezalkoholowe
KLIENT:
Grupa Maspex
ZGŁASZAJĄCY:
Heads Advertising, Mindshare
UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:
Po 11 latach ciszy i restarcie – marka powstrzymała spadki sprzedaży i udowodniła, że może mieć swoje miejsce na rynku. Wykorzystała schemat iście z kategorii leków OTC – „Problem – Solution”, który świetnie odnalazł się także w kategorii napojów bezalkoholowych. Odważne i wyraziste spozycjonowanie oraz komunikacja marki wykraczająca poza kategorię Soki, Napoje, Nektary okazały się genialnym posunięciem. Odróżniło to markę zarówno na rynku, jak i w portfolio Grupy Maspex.