Case study IKEA „IKEA Po Sąsiedzku” #opiniejuroraeffie 2018 - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study IKEA „IKEA Po Sąsiedzku” #opiniejuroraeffie 2018

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali,  przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.

 

Jako czwarte case study przedstawiamy kampanię IKEA „IKEA Po Sąsiedzku” – laureat w kategorii Brand Experience.

 

KATEGORIA:

Brand Experience

KLIENT:

IKEA

ZGŁASZAJĄCY:

Agencja Warszawa

OPIS KAMPANII:

IKEA Po Sąsiedzku jest pierwszą tego typu przestrzenią w Polsce. To szwedzki dom w centrum Lublina, w którym każdy mieszkaniec może poczuć się dobrze. Miejsce jest otwarte 7 dni w tygodniu, można przyjść bez zapisów czy rezerwacji. Lublinianie mogli tam poznać markę IKEA na kilka miesięcy przed otwarciem sklepu. Odkrywali IKEA w domowych, czyli naturalnych dla niej, warunkach. Przywiązywali się do stylu, rozwiązań i konkretnych produktów.

 

WYNIKI KAMPANII:

 

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA  NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

 

Laureatem złotej nagrody Effie w kategorii Brand Experience została kampania wyjątkowa. Kampania wręcz ikoniczna, która uosabia w sobie to, co w tej kategorii najważniejsze – doświadczenie marki. Gratuluję autorom odwagi, niestandardowego myślenia, wyjścia poza schemat. Stworzyliście przestrzeń dla spotkań, spędzenia czasu razem. Rzadko efektem działań reklamowych jest coś dobrego. Dobrego dla społeczności i dobrego dla ludzi.  Ta kampania dała ludziom wiele dobrego. Wiele dobrego doświadczenia. Gratuluję.

 

 

Share

Podobne artykuły