wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study Play „UKRAINA” #opiniejuroraeffie 2018

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.

 

Jako jedenaste case study przedstawiamy kampanię Play „Ukraina” – laureat w kategorii Telekomunikacja.

 

KATEGORIA:

Telekomunikacja

KLIENT:

Play

ZGŁASZAJĄCY:

Grandes Kochonos, Mediacom

OPIS KAMPANII:

Kampania Ukraina jest kolejnym przykładem odwagi biznesowej i innowacyjności sieci Play. Play jako pierwszy stworzył dedykowaną ofertę na rozmowy i SMSy na Ukrainę. Marka pokazała, że rozumie, jak ważne dla TG jest bycie w stałym kontakcie z rodziną na Ukrainie. Przygotowano ogólnopolską kampanię reklamową w języku ukraińskim, w której wystąpiła kultowa ukraińska gwiazda Okean Elzy.

 

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

Michal_Szaniecki(1)

Peter Drucker mówił: Kiedykolwiek widzisz biznesowy sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął ODWAŻNĄ decyzję. Laureat tego złotego Effie wykazał się bezprecedensową odwagą w znalezieniu nowego biznesu w bardzo trudnej i nasyconej kategorii. Zrobił to z bezkompromisowym rozmachem, stawiając wszystko na jedną kartę, przy okazji ryzykując uszczerbek na wizerunku swojej marki. Finalnie jednak osiągnął wielki sukces. Gratulacje dla jednego z najodważniejszych Zespołów marketingowych na rynku!

 

 

 

Share

Podobne artykuły