W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie trzynastu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2018.
Jako siódme case study przedstawiamy kampanię Philips „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” – laureat w kategorii Nowe technologie.
KATEGORIA:
Nowe technologie
KLIENT:
Philips
ZGŁASZAJĄCY:
Ogilvy, Carat Polska, iProspect Polska, Posterscope, PTR Digital
OPIS KAMPANII:
W kampanii wykorzystano obróbkę danych w czasie rzeczywistym połączoną z geotargetowaniem, co pozwoliło wyświetlać kreacje dopasowane do bieżącej chwili w bezpośrednim otoczeniu konsumenta. Informując o zanieczyszczeniu powietrza tu i teraz, możliwe było spersonalizowanie przekazu. Dzięki temu skutecznie komunikowano USP produktu i budowano preferencję zakupową, co miało przełożenie na sukces sprzedażowy.
UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:
Nowoczesne marki towarzyszą Konsumentowi nie intruzywnie w jego życiu – podpowiadając mu, jak to życie może być lepsze – tu i teraz. Laureat tego złotego Effie w innowacyjny real-time’owy sposób zredefiniował rolę mediów, aby konsumentowi – tu i teraz – pomóc poprawić jakość jego życia. Gratulacje za ogromnie efektywną, innowacyjną i społecznie istotną kampanię – to wzór dla nas wszystkich jak nowoczesny marketing buduje wartość dodaną dla Konsumenta i biznesu.