wpisz szukaną frazę
Szukaj

Case study Prażubr „Gatunek Pradawny Niepasteryzowany” #opiniejuroraeffie 2017

W ramach cyklu #opiniejuroraeffie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media, partnerem konkursu i gali, przygotowało zestawienie siedmiu kampanii nagrodzonych złotą statuetką Effie Awards 2017.

Przedstawiamy kampanię Prażubra „Gatunek Pradawny Niepasteryzowany” – laureata w kategorii Launch / relaunch.

 

KATEGORIA:

Launch / Relaunch

KLIENT:

Kompania Piwowarska

ZGŁASZAJĄCY:

PZL, Tailor Made PR, Zenith, Huta 19 im. Joachima Fersengelda

WYNIKI KAMPANII:

 

UZASADNIENIE JURY EFFIE DLA NAGRODY ZŁOTE EFFIE AWARDS:

 

Potężna kategoria, silni gracze, wielkie budżety – taka okazja nie pojawia się często. 

Dodatkowo, brief na nowy produkt – to niezwykła okazja by zaszaleć, zarówno jeśli chodzi o rozwiązanie komunikacyjne, strategię, jak i egzekucję.

Ale kiedy wiesz, że działasz na bardzo stabilnym i wysoce spenetrowanym rynku, masz jasność, że Twoje zadanie jest dwa razy trudniejsze niż zwykle. 

Laureat złotego Effie wykazał się niesamowitym wyczuciem rynku, konsumenta i marki. Doskonale dopasował strategię do sytuacji rynkowej, zwyczajów i potrzeb konsumenckich, a co najważniejsze- zbudował nowe, nie psując starego. Złoto zostało przyznane za komunikacyjny majstersztyk i niekwestionowany sukces w dotarciu do wymagającego konsumenta. Duży koncern i bycie liderem, nie stały się zbędnym ciężarem, lecz zostały zamienione na solidną bazę, na której zbudowano wiarygodną i ciekawą historię. 

Brawa za historyczne połączenie nowego ze starym. Brawa za dwucyfrowe udziały w segmencie i najwyższą sprzedaż pośród wszystkich nowości w tak wymagającej kategorii w roku 2016. 

Share

Podobne artykuły