wpisz szukaną frazę
Szukaj

Co czeka rynek telewizyjny w roku 2017? cz.2 #futureTV

Śmierć telewizji nadal się nie wydarzy – pisze Bob Hoffman na blogu „Ad Contrarian”, w odpowiedzi na histeryczne doniesienia o śmierci tradycyjnej telewizji.

Minęło już 15 lat odkąd zaczęliśmy wysłuchiwać bzdury o śmierci telewizji. Telewizja nie umiera, ona rodzi dzieci.  Z biegiem czasu, nowe dzieci telewizji będą dojrzewać. Niektóre przetrwają, a niektóre będą umierać.

 

Modele biznesowe dzisiejszych nadawców i operatorów sieci kablowych będą miały różne wyzwania. Konsumenci nadal będą konsumować treści wideo, a tam nadal będzie dużo możliwości dla reklamodawców.

 

Pomysł, że ten sam konsument, który gorączkowo szuka telewizyjnego pilota, aby uciec od reklamy, a następnie wesoło klika w reklamy to jedno z wielkich złudzeń reklamowych wszechczasów.

 

Ludzie kochają telewizję – niezależnie od tego, jak ona jest.

 

Zapraszamy do lektury: http://adcontrarian.blogspot.com/

 

 

 

Źródło zdjęcia:
http://www.nab.org/documents/newsroom/pressRelease.asp?id=3466

Share

Podobne artykuły