Śmierć telewizji nadal się nie wydarzy – pisze Bob Hoffman na blogu „Ad Contrarian”, w odpowiedzi na histeryczne doniesienia o śmierci tradycyjnej telewizji.
Minęło już 15 lat odkąd zaczęliśmy wysłuchiwać bzdury o śmierci telewizji. Telewizja nie umiera, ona rodzi dzieci. Z biegiem czasu, nowe dzieci telewizji będą dojrzewać. Niektóre przetrwają, a niektóre będą umierać.
Modele biznesowe dzisiejszych nadawców i operatorów sieci kablowych będą miały różne wyzwania. Konsumenci nadal będą konsumować treści wideo, a tam nadal będzie dużo możliwości dla reklamodawców.
Pomysł, że ten sam konsument, który gorączkowo szuka telewizyjnego pilota, aby uciec od reklamy, a następnie wesoło klika w reklamy to jedno z wielkich złudzeń reklamowych wszechczasów.
Ludzie kochają telewizję – niezależnie od tego, jak ona jest.
Zapraszamy do lektury: http://adcontrarian.blogspot.com/
Źródło zdjęcia:
http://www.nab.org/documents/newsroom/pressRelease.asp?id=3466