„Re[DEFINED]s TV” to oryginalne badanie oparte na siedmiu insightach, które przedstawia: Christian Kurz – Senior Vice President, Global Consumer Insights at Viacom
Zmiany w stylu życia przenikają do treści. Coraz częściej ważne jest jak żyją widzowie. Struktura rodziny, to już nie tylko: dwoje rodziców, dwoje dzieci i pies. Pro-LGBT kreskówka Nickelodeona: „The Loud House” to przykład dynamicznych zmian w społeczeństwie.
Liczy się korzystanie różnych mediów. Nowa technologia pozwala, aby zwiększyć potencjał programów na innych platformach.
Coraz ważniejszą rolę ogrywa krzyżowe pomysłów: kombinacji światowych formatów z lokalnym kontekstem. Produkcja MTV „The Jersey Shore” została dostosowana w różnych krajach: Wielkiej Brytanii (Geordie Shore), Hiszpanii (Gandia Shore), Meksyku (Acapulco Shore), a nawet w Polsce (Warsaw Shore).
Konsumenci oczekują, aby ich słuchać. MTV poprosił fanów na Twitterze, aby pokazali własne prace (Make your own #VMAs). Pomysłowa kampania wygrała w Cannes Lion.
Jak szybko można wymyślić temat dla TV show? Social media umożliwiły poznanie potrzeb konsumenta.
Dobra telewizja to różnorodność wyborów. Mamy większe szanse na znalezienie czegoś, co pasuje do naszych indywidualnych upodobań, możemy ignorować to, co nam się nie podoba.
Często słyszymy tragiczne przewidywania przyszłości telewizji przez analityków i dziennikarzy. Eksperci ci ignorują najbardziej fundamentalną zasadę, że telewizja nie jest dla nas, a dla konsumenta.
Źródło zdjęć: https://vimeo.com/121239118