wpisz szukaną frazę
Szukaj

Czy cord-cutting zagraża linearnej telewizji?

Grupa Video Advertising Bureau przyjrzała się gospodarstwom domowym, które zdecydowały się na takie rozwiązanie, aby dotrzeć do powodów i skali zjawiska.

 

infografika_1116_1(3)(1)

 

infografika_1116_1 copy(1)

 

Jedna czwarta (27%) Millienialsów z grupy „Cord Nevers” twierdzi, że zamierza zostać abonentem płatnej telewizji w ciągu kolejnych 6 miesięcy dla szerokiego wyboru kanałów– gdy tylko będzie ich na to stać

infografika_1116_1 copy 2(1)

 

infografika_1116_1 copy 3(1)

 

 

Konsumenci chcą korzystać ze „skinny bundles”, czyli zawężonych pakietów TV dopasowanych do ich ulubionych gatunków i zainteresowań. 64% szukających lepszego dostosowania telewizji do siebie rozważyłoby pozostanie ze swoim dostawcą telewizyjnym – gdyby istniała opcja wyboru kanałów, które oglądają i za które płacą

 

 

 

Wnioski:

 

 

 

 

Data publikacji: 24.11.2017 r.

Share

Podobne artykuły