wpisz szukaną frazę
Szukaj

Czy obejrzenie spotu do końca ma wpływ na ROI?

Reklama targetowana to doskonały sposób na dotarcie do odbiorców z interesującym ich przekazem marketingowym.

Najnowsze badanie targetowanych nośników reklam na rynku duńskim pokazuje, w jaki sposób widoczność, rozmiar ekranu i otoczenie mają wpływ na ukończenie oglądania emitowanej reklamy oraz jak wpływa na zysk.

Główne wnioski płynące z badania stacji TV2 i agencji badawczej GroupM Business Science pokazują, że jakość reklam odgrywa kluczową rolę w oddziaływaniu na widza, a wskaźnik ukończenia oglądania reklamy jest najważniejszym parametrem wpływającym na zdolność kampanii do zapewnienia zwrotu z inwestycji.

Addressable tv połączyła to, co najlepsze z dwóch światów: jakość reklamy tv z cyfrowym targetowaniem i precyzyjną emisją reklam. W addressable tv wskaźnik ukończenia obejrzenia reklamy wynosi niemalże 100%, co prowadzi do niezmiennie wysokiego ROI.

Wskaźnik ukończenia reklamy i zwrot z inwestycji w poszczególnych mediach

 

 

Źródła:

TV2 „Denmark Addressable TV ROI (meta) study”, Dania, 2019 r.

 

Data publikacji: 05.07.2019 r.

Share

Podobne artykuły