Marki w swoich najnowszych kampaniach pozwalają dojść do głosu wyobraźni, za pomocą której codzienność oraz domowa rzeczywistość zmieniają się w fascynującą przygodę.
Ostatni spot marki McDonald’s „Books” to piękna, kreatywna opowieść o sile wyobraźni. Wyreżyserowany przez Reynalda Gresseta i wyprodukowany przez La PAC jest również odpowiedzią na tęsknotę za podróżą i odkrywaniem. W czasach, kiedy nasza aktywność ogranicza się do przestrzeni domu, książka jest – szczególnie dla najmłodszych czytelników – przepustką do świata przygody.
Kreatywność króluje również w kuchennym wnętrzu z najnowszego spotu marki Ikea „Scrap Du Soleil” stworzonym na rynek kanadyjski. Spot powstał przy współpracy z agencją Rethink i wyraża ideę zrównoważonego rozwoju. Przygotowywanie posiłku z dostępnych resztek jedzenia staje się fascynującą taneczną przygodą.
Data publikacji: 30.10.2020 r.