Kreatywność połączona z poczuciem humoru to duet, na który coraz częściej stawiają marki w komunikacji. W najnowszych spotach z branży napojów alkoholowych widać to szczególnie.
Nowy spot marki Bulleit wyreżyserowany przez Lucy Forbes to przegląd zabawnych scen, w których rola główna przypada barmanom oraz ich niesamowitym umiejętnościom. Kampania „Bartender Skills” to wyraz wsparcia dla wszystkich barmanów, którzy swoją pasję w dobie pandemii musieli kreatywnie pielęgnować w przestrzeni domu.
„What a beautiful day” to z kolei spot marki piwa Coors Light promujący loterię, w której można wygrać podróż do miejsca z tapety, która towarzyszy nam jako tło w czatach wideo. Za realizacją spotu stoi agencja DDB. Tworząc zabawną historię o fantazjującym o niesamowitej podróży mężczyźnie, marka podkreśla, że w swojej najnowszej kampanii pragnie dać ludziom to, czego po miesiącach zamknięcia nie mogą się doczekać – możliwości podróżowania.
Humorystyczny wydźwięk towarzyszy rownież najnowszemu spotowi marki Bud Light. Oddany kierowca Zamboni sunie ulicami miasta w rytm muzyki, by dostarczyć cenny ładunek, który pozwoli odpowiednio celebrować powrót hokejowych rozgrywek.
Data publikacji: 11.08.2020 r.