Czas z miesiącami izolacji i unieruchomienia wyjątkowo wzmaga tęsknotę za przygodą. Marki doskonale zdają sobie z tego sprawę i to właśnie przygoda w połączeniu z kreatywnością coraz częściej staje się bohaterką reklamowych spotów.
Okazuje się, że aby uruchomić podróżniczą kreatywność, wcale nie trzeba wychodzić z domu. W najnowszym spocie marki Expedia „Let’s Take a Trip” para za pomocą domowych artefaktów na naszych oczach wyczarowuje kadry rodem z górskiego szlaku czy leśnej ścieżki.
Domowe przedmioty w zabawny sposób ożywają również w najnowszym spocie marki John Lewis „For the Joy of Home” zrealizowanym przy współpracy z agencją adam&eveDDB. Spot ukazuje radosną stronę pozostania w domu, który za pomocą kreatywności jego mieszkańców ma szansę przemienić się w niezwykłą i magiczną przestrzeń.
W spocie marki Southwest Airlines „Wanna Get Away: Class Dismissed” dom staje się z kolei przestrzenią do chemicznych eksperymentów. Nauczycielka obserwuje przez kamerę, jak jej uczniowie z wielką frajdą wykonują eksperymenty.
Data publikacji: 09.10.2020 r.