#ChallengingTime
Kiedy większość marek w dobie pandemii zmuszona została do zmiany produkcyjnych planów, część z nich wykorzystała ten fakt, by nadać swoim spotom zupełnie nową wartość.
Marka pieluch Huggies rozpoczęła pracę nad kampanią wprowadzającą na rynek nowy produkt Explorers w zeszłym roku. Pandemia okazała się dla niej wyzwaniem. Zamrażając na jakiś czas branżę produkcyjną, przekreśliła plany na sesję studyjną z małymi modelami. To wtedy w obsługującej markę agencji kreatywnej RocketMill narodził się pomysł, by powołać zespół produkcyjny złożony z 13 operatorów mających małe dzieci, które wcielą się w role modeli w ich własnych domach.
Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Dzięki zdjęciom w bezpiecznej i oswojonej przez maluchy przestrzeni domu spot zyskał autentyczny i osobisty charakter. Udało się wiernie wyeksponować produkt dedykowany maluchom, które dopiero uczą się chodzić i potrzebują ochrony, która sprosta energicznym ruchom, nagłym upadkom i pierwszym krokom. Całe przedsięwzięcie wymagało kreatywności i niekiedy sprytnych zabiegów. Niektórzy operatorzy rozstawiali sprzęt dzień wcześniej, aby ich dzieci mogły się do niego przyzwyczaić przed rozpoczęciem zdjęć.
W efekcie prac powstały dwie reklamy telewizyjne: jedna – wyemitowana w sierpniu – dla Explorers i druga dla Pull-Ups Trainers, która ukaże się jeszcze w tym roku.
Data publikacji: 25.09.2020 r.