Rzeczywistość związania z pandemią COVID-19 stanowi dla przedstawicieli rynku reklamy oraz marketingu duże wyzwanie. To nowa sytuacja, która generuje wiele niewiadomych, wymagając jednocześnie podejmowania szybkich i zdecydowanych działań.
Wychodząc naprzeciw potrzebie zdobywania najbardziej aktualnych informacji o zmianach zachodzących dziś w konsumpcji i w świecie komunikacji marek, Biuro Reklamy TVN Media realizuje projekt #ChallengingTime, którego celem jest dostarczanie marketerom wiedzy i inspiracji na temat zjawisk oraz procesów marketingowych obserwowanych zarówno globalnie, jak i lokalnie w sytuacji pandemii.
W projekt zaangażowali się przedstawiciele domów mediowych, którzy dzielą się swoją wiedzą i opiniami na temat trendów, zjawisk i sposobów działań, na które warto zwrócić uwagę, planując obecnie komunikację marek.
Zachęcamy do zapoznania się z wypowiedziami ekspertów:
Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & CEE
Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group
Piotr Piętka, CEO Publicis Media
Data publikacji: 15.05.2020 r.