wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak efektywnie dobudować zasięg tv linearnej dzięki zasobom BVOD?

Późne wieczory i weekendy są cennymi daypartami do generowania dodatkowego zasięgu kampanii w BVOD.

Badacze Thinkbox w analizie „BVOD Almighty: Reach and Return” podzielili widzów na decyle w oparciu o tygodniowe oglądanie telewizji linearnej. Analiza wskazuje „średni poziom widzów” jako kluczowy segment napędzający przyrostowy zasięg poprzez BVOD. Grupa ta, nazwana Reach Extenders, to poziom widzów odpowiadający 7% liniowego oglądania telewizji, stanowi ona 28% konsumpcji BVOD, co czyni ją niezbędną widownią dla rozszerzania kampanii za pośrednictwem BVOD.

 

Poniższy wykres pokazuje pory dnia, w których reklamodawca najprawdopodobniej dotrze do wspomnianej grupy. Analiza wykorzystująca dane oglądalności BARB pokazuje, że szczytowe godziny oglądania Reach Extenders to 20:00-23:00 z większym prawdopodobieństwem oglądania występującym w weekend.

 

Reach Extenders wykazują silne przywiązanie do następujących gatunków: rozrywka, filmy oraz programy sportowe.

Środkowe grono widzów tzw. „przedłużacze zasięgu” mają zasadnicze znaczenie dla zasięgu kampanii w mediach wideo. Mogą dokonać różnicy między kampanią o wysokim lub średnim poziomie dotarcia. Szanse na zwiększenie poziomu dotarcia rosną dzięki synergii kampanii tv i BVOD.

 

Źródło:

„BVOD Almighty: Reach and Return”, Thinkbox, UK, 2022 r.

 

Data publikacji: 07.07.2021 r.

Share

Podobne artykuły