wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak Millenialsi okazują swoje zaangażowanie w tv?

Millenialsi są często prezentowani jako mniej przywiązani do telewizji, jednakże badanie VAB „Program Engagement” z rynku USA udowadnia mocne emocjonalne i czasowe przywiązanie do kontentu telewizyjnego.

 

Ten raport określa sposoby, w jakie Millenialsi demonstrują swoje zaangażowanie, oddanie i pasję w oglądane programy telewizyjne.

 

Millenialsi odczuwają ogromną więź z programami tv: regularnie oglądają ulubione programy, dla których nakładają priorytet i rezerwują swój czas.

Połączenie emocjonalne wpływa na mocniejsze zaangażowanie w oglądany program: aktywnie komentują oglądany program, udostępniają posty, obserwują aktorów, śledzą losy programu.

Zaangażowanie impulsem do zakupów: motywowani przez swoje zaangażowanie widzowie kupują produkty, wybierają cele podróży i spędzają czas w restauracjach, które widzieli w lub przy programie.

 

Zaangażowanie Millenialsów w konsumpcję tv

 

Źródło:

VAB/Badanie Research Now „Program Engagement”, kwiecień 2018 r.

 

Data publikacji: 07.06.2019 r.

Share

Podobne artykuły