Millenialsi są często prezentowani jako mniej przywiązani do telewizji, jednakże badanie VAB „Program Engagement” z rynku USA udowadnia mocne emocjonalne i czasowe przywiązanie do kontentu telewizyjnego.
Ten raport określa sposoby, w jakie Millenialsi demonstrują swoje zaangażowanie, oddanie i pasję w oglądane programy telewizyjne.
Millenialsi odczuwają ogromną więź z programami tv: regularnie oglądają ulubione programy, dla których nakładają priorytet i rezerwują swój czas.
Połączenie emocjonalne wpływa na mocniejsze zaangażowanie w oglądany program: aktywnie komentują oglądany program, udostępniają posty, obserwują aktorów, śledzą losy programu.
Zaangażowanie impulsem do zakupów: motywowani przez swoje zaangażowanie widzowie kupują produkty, wybierają cele podróży i spędzają czas w restauracjach, które widzieli w lub przy programie.
Źródło:
VAB/Badanie Research Now „Program Engagement”, kwiecień 2018 r.
Data publikacji: 07.06.2019 r.