wpisz szukaną frazę
Szukaj

Jak realnie wykorzystać możliwości cross-device? – case study Clubu Mahindra

Reklama telewizyjna Clubu Mahindra – popularnego resortu w Indiach, prezentowała sielskie, szczęśliwe chwile rodzinnych wakacji. Ale jak sprzedać wakacje ludziom, którzy są zbyt zajęci, aby z nich skorzystać?

__wyzwanie,czyli copy

Dotrzeć z ofertą wyłącznie do osób, które oglądały reklamę Clubu Mahindra podczas nadawania jej w telewizji, w momencie, kiedy widz – pod wpływem oglądania beztroskich ujęć – odnajduje w sobie potrzebę skorzystania z urlopu.

__insight, czyli copy

Badania przeprowadzone przez Nielsena pokazują, że 87% użytkowników smartfonów korzysta z nich, oglądając telewizję. To najlepsza okazja dla firm, aby zapamiętywalność swoich reklam telewizyjnych przekształcić w realne zaangażowanie. Club Mahindra wraz z agencją interaktywną Zapr postawili na tę możliwość i opracowali plan marketingowy umożliwiający ludziom bezpośrednie odwiedzenie strony internetowej marki, na telefonie komórkowym, natychmiast po obejrzeniu reklamy w telewizji. Ta integracja telewizji i telefonu komórkowego stworzyła impuls do odwiedzenia wakacyjnej strony internetowej Clubu Mahindra, bez konieczności ręcznego wyszukiwania w Internecie.

__rozwiązanie,czyli copy

Aby osiągnąć cel, polegający na uzyskaniu natychmiastowych reakcji od widzów reklamy telewizyjnej, opracowano strategię szybkiego reagowania. Umożliwiło to marce przekształcenie telewizyjnej ekspozycji reklamowej w impuls do działania, jednocześnie zmniejszając dotarcie do widzów spoza grupy docelowej.

 

Case study Club Mahindra

 

Wykorzystując opatentowaną technologię fingerprintingu, dokładnie wykryto użytkowników (spośród ponad 40 milionów posiadaczy smartfonów w całych Indiach), którzy oglądali reklamy Clubu Mahindra w telewizji offline.

__wyniki

Agencja Zapr płynnie zsynchronizowała tv i smartfony, przez co zyskano trzykrotnie wyższe konwersje niż branżowe benchmarki. Ponad 100 tysięcy unikalnych widzów otrzymało reklamy na aplikacjach używanych w kategoriach, takich jak wiadomości, gry, jedzenie i styl życia. Kampania przyniosła ogromny odzew, przenosząc użytkowników bezpośrednio na stronę docelową marki. Co piąty widz kliknął w reklamę na smartfonie, odnotowana klikalność była ponad 3 razy wyższa w przypadku banerów i ponad 2 razy wyższa w przypadku interstitiali, w porównaniu z benchmarkami branżowymi. A najistotniejszym osiągnięciem było uzyskanie największego kwartalnego zysku od 2016 roku.

Ponadto, okazało się, że 37% zaangażowanych użytkowników posiadało telefony wysokiej klasy, 44% – klasy średniej. Wskazało to na dotarcie do osób o dużej sile nabywczej, a wszystko dzięki trafieniu do nich natychmiast po obejrzeniu reklamy w telewizji, w punkcie najwyższej zapamiętywalności marki.

Club Mahindra pokazał, jak marki mogą korzystać z urządzeń mobilnych, aby konwertować wpływ telewizyjnych kampanii w mierzalny zwrot z inwestycji.

 

 

Źródło

https://blog.zapr.in/case-studies/100000-tv-commercial-viewers-snap-decisions-holiday-club-mahindra

 

 

Data publikacji: 13.09.2019 r

Share

Podobne artykuły