wpisz szukaną frazę
Szukaj

Kobiety sukcesu w reklamie Intimissimi

Fotograf mody Mario Testino przedstawił Irinę Shayk, Anę Ivanović, Ellę Mills i Dakotę Johnson w zupełnie nowym świetle.

Cztery kobiety sukcesu o zupełnie różnych ścieżkach kariery opowiedziały w spotach Intimissimi nie tylko o kobiecości, ale także o wartościach etycznych, które wyznają, ambicjach i poświęceniu.

 

Ana Ivanović rozpoczęła swoją pierwszą współpracę z marką Intimissimi. Tenisistka o serbskim pochodzeniu została wybrana jako jedna z twarzy kampanii #insideandout. W materiałach prasowych przedstawiona jest jako kobieta, która mocno wierzy w siebie i swoje siły. Przez opinię publiczną podziwiana jest nie tylko jako sportowiec, ale także za osobowość i filantropijne podejście.

 

Ana, razem z modelką Iriną Shayk, businesswoman i autorką książek kulinarnych Ellą Mills oraz aktorką Dakotą Johnson (znaną z filmów „50 twarzy Grey’a”), reprezentują nową wizję Intimissimi: cztery kobiety sukcesu czują się pewne siebie we właściwej bieliźnie.

 

Innowacyjne podejście Intimissimi pokazało, że zmieniają się konwencjonalne standardy komunikacji marek bieliźnianych. W kampanii #insideandout bielizna jest obecna, ale jej nie widać. Marka chce pokazać coś więcej niż zmysłowość, która od zawsze charakteryzowała świat bielizny.

 

 

 

 

Data publikacji: 13.10.2017 r.

Share

Podobne artykuły