Jak wynika z danych najnowszej fali badania TGI, realizowanego przez Kantar Media na podstawie deklaracji konsumentów, w czasie pandemii zmieniły się nawyki konsumentów w konsumpcji kategorii formatów telewizyjnych, jak również samych treści filmowych. Czy zmiany okażą się trwałe?
W odniesieniu do treści telewizyjnych, Polacy w wieku 16-49 lat najchętniej wybierają seriale oraz filmy polskie i zagraniczne. Co ciekawe, największy wzrost w porównaniu z czasem przed wybuchem pandemii zanotowały reality shows, talk shows oraz produkcje motywacyjne, dotyczące pracy nad sobą.
Numerem jeden w kategorii tematyki pozostają filmy komediowe oraz kryminały, natomiast chętniej niż przed pandemią oglądamy filmy dokumentalne, muzyczne, o sztukach walki oraz te o tematyce erotycznej. Interesujący jest również fakt, że największym wzrostem popularności cieszą się filmy z ćwiczeniami, dotyczące aktywności (168%).
Źródło: Badanie Target Group Index, Kantar, Fala: marzec 2020 vs. styczeń 2020, TG: A 16-49
Data publikacji: 26.06.2020 r.