wpisz szukaną frazę
Szukaj

Komedie czy kryminały, czyli jakie treści wybieramy w czasie pandemii?

#ChallengingTime

Jak wynika z danych najnowszej fali badania TGI, realizowanego przez Kantar Media na podstawie deklaracji konsumentów, w czasie pandemii zmieniły się nawyki konsumentów w konsumpcji kategorii formatów telewizyjnych, jak również samych treści filmowych. Czy zmiany okażą się trwałe?

W odniesieniu do treści telewizyjnych, Polacy w wieku 16-49 lat najchętniej wybierają seriale oraz filmy polskie i zagraniczne. Co ciekawe, największy wzrost w porównaniu z czasem przed wybuchem pandemii zanotowały reality shows, talk shows oraz produkcje motywacyjne, dotyczące pracy nad sobą.

Numerem jeden w kategorii tematyki pozostają filmy komediowe oraz kryminały, natomiast chętniej niż przed pandemią oglądamy filmy dokumentalne, muzyczne, o sztukach walki oraz te o tematyce erotycznej. Interesujący jest również fakt, że największym wzrostem popularności cieszą się filmy z ćwiczeniami, dotyczące aktywności (168%).

 

Rodzaje programów-treści telewizyjnych oglądanych najczęściej przez Polaków

Rodzaje filmów oglądanych przez Polaków

 

Źródło: Badanie Target Group Index, Kantar, Fala: marzec 2020 vs. styczeń 2020, TG: A 16-49

 

Data publikacji: 26.06.2020 r.

Share

Podobne artykuły