wpisz szukaną frazę
Szukaj

Light viewersi oglądają więcej telewizji

#ChallengingTime

W Wielkiej Brytanii od 23 marca, czyli od momentu wprowadzenia restrykcji, odnotowano wzrost oglądalności telewizji o 51% w grupie konsumentów określanych jako light linear viewers.

Wśród widzów określanych jako medium linear viewers konsumpcja jest wyższa o 28%. Osoby zdefiniowane jako heavy linear viewers, czyli ponadprzeciętnie konsumujący telewizję, oglądają ją o 17% więcej. Na to wskazują dane oglądalności BARB, przeanalizowane przez analityków stowarzyszenia Thinkbox. Liczby są porównaniem oglądalności programów telewizyjnych na żywo i tego samego dnia w tygodniach 13-19 z tym samym okresem w 2019 roku.

Wzrost oglądalności telewizji w Wielkiej Brytanii

W nowej rzeczywistości wszystko się zmieniło, łącznie z konsumpcją mediów. Oglądanie telewizji wzrosło, w grupach, które dotychczas nie poświęcały na oglądanie dużo czasu. Telewizja jest nie tylko najbardziej zaufanym źródłem informacji i wiadomości, widzowie doceniają też to, że mogą zapoznać się ze środkami ostrożności przekazywanymi za pośrednictwem telewizji, w celu zapewnienia im bezpieczeństwa. Dla widzów komunikaty dotyczące bezpieczeństwa marki są postrzegane jako niezwykle ważne. Wiedzą, że to nie zbędne frazesy, a kwestie kluczowe dla ich przygotowania do wyjścia z domów.

 

Implikacje i możliwości dla reklamodawców:

 

Źródło:

Thinkbox, „Lockdown TV”, 23.06.2020 r., UK

https://www.v-net.tv/2020/05/20/light-linear-viewers-are-watching-51-more-television-since-lockdown/, 19.07.2020 r.

 

Data publikacji: 07.08.2020 r.

Share

Podobne artykuły