Duńska marka Carlsberg zdecydowała się zrezygnować z hasła „prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” na rynku brytyjskim. Zaproponowano zupełne przeciwieństwo!
Browar przyznał, że zbyt długo skupiał się na niskich cenach w stosunku do jakości. W reklamie, Mads wyznaje, że Carlsberg zbytnio skoncentrował się w Wielkiej Brytanii na byciu największym, a nie najlepszym browarem. Marka w humorystycznym stylu przedstawia nowe podejście w reklamie telewizyjnej z udziałem ambasadora marki.
W reklamie stworzonej przez agencję Fold7 i wyreżyserowanej przez Nicolai Fuglsiga z MJZ, Mikkelsen wiosłuje przez jezioro, a w oddali słychać muzykę duńskiej wersji „the Killing”. Sceneria oddaje typowy dla krajów nordyckich nastrój kina scandi noir.
Zobacz poprzednie spoty z udziałem Madsa Mikkelsena w artykułach:
Nowa odsłona duńskiego stylu życia w reklamach Carlsberg
Duński styl życia w reklamie piwa
Data publikacji: 31.05.2019 r.