wpisz szukaną frazę
Szukaj

Marki wyrażają wsparcie i wdzięczność

#ChallengingTime

Tworząc kampanie w dobie pandemii, marki skupiają się na komunikowaniu wsparcia społeczeństwom oraz wdzięczności pracownikom medycznym – nieocenionym bohaterom tego czasu.

Najnowszy spot marki Dove Courage is beautiful” to hołd złożony pracownikom służby zdrowia. Spot zrealizowany przez agencję Ogilvy Canada to kompilacja wzruszających fotografii portretujących lekarzy i pielęgniarki, którzy niosąc pomoc, często ryzykują własnym życiem. Zmęczone oczy i bolesne rany po noszeniu sprzętu ochronnego to wymowne symbole współczesnej odwagi. Pierwsza wersja spotu wyemitowana została w Kanadzie i bazowała na zdjęciach włoskiego fotografa Alberto Giuliani. W wersji przeznaczonej na rynek amerykański pojawiło się już więcej fotografii pracowników lokalnej służby zdrowia. 

„Tym filmem chcemy podziękować pracownikom opieki zdrowotnej za odwagę, którą okazywali każdego dnia od wybuchu epidemii” podkreśla Divya Singh, kierownik marketingu marki Dove i dodaje: „Chcemy, aby cały świat przyłączył się do nas, dziękując”. Marka Uniliver przekazała szpitalom wsparcie w postaci produktów do pielęgnacji oraz 2 mln dolarów na rzecz organizacji Direct Relief. Pieniądze zostaną przeznaczone na zakup środków ochrony osobistej dla medyków w USA.

W hołdzie społecznej solidarności powstała również najnowsza kampania marki Facebook. Spot Never Lost” stworzony przy współpracy z agencją Droga5 to poetycka kompilacja obrazów generowanych przez użytkowników i fotoreporterów, dokumentujących skutki pandemii i związane z nią wysiłki. Obrazy pustych ulic i miast przeplatają się z budującymi nadzieję obrazami ludzi w działaniu, zdeterminowanych do tego, by nieść pomoc i wspierać się nawzajem. Wizualnej opowieści towarzyszy wzruszająca muzyka i słowa wiersza People’s Faces” brytyjskiej poetki Kate Tempest. 

Marka zachęca do korzystania z platformy facebook.com/covidsupport, gdzie użytkownicy mogą oferować lub poprosić sąsiadów o pomoc w takich zadaniach jak dostawa jedzenia lub zrobienie zakupów. 

Poza mediami społecznościowymi spot emitowany jest w telewizji krajowej i lokalnej, a także w cyfrowych kanałach reklamowych.

 

 

Data publikacji: 17.04.2020 r.

 

Share

Podobne artykuły