Pokolenie Millenialsów (osoby w wieku 24-27 lat) spędza czas na graniu na konsolach i korzystaniu z urządzeń elektronicznych. Wśród wszystkich pokoleń wykazuje najwyższy wzrost użytkowania konsoli do gier, inteligentnych głośników i tabletów.
Przedstawiciele tego pokolenia wykazują spore zainteresowanie wydarzeniami na żywo online. Zgodnie z wynikami badań, przeprowadzonymi na 13 światowych rynkach przez GlobalWebIndex, Millenialsi najchętniej obejrzeliby streaming transmisji sportowych – 4 na 10 osób z tego pokolenia chciałoby oglądać sport na żywo, a co czwarty respondent oglądałby transmisje spektakli teatralnych (24% wskazań na ten rodzaj rozrywki).
Millenialsi najmniej spośród wszystkich pokoleń obawiają się wpływu pandemii na ich finanse osobiste.
Millenialsi, dla swojego bezpieczeństwa, unikają zatłoczonych miejsc i zdecydowali się rezygnować z podróży zarówno zagranicznych, jak i krajowych.
Pokolenie to wykorzystuje czas izolacji na spędzaniu czasu w gronie najbliższych. Millenialsi nadrabiają zaległości w oglądaniu telewizji, głównie wiadomości, filmów i programów rozrywkowych (około 60% wskazań respondentów). Drugą ulubioną rozrywką Millenialsów jest czytanie prasy (17% wskazań na tę formę rozrywki).
Źródło: GlobalWebIndex „Coronavirus Research, Release 3: Multi-market research”, 16-23 marca 2020 r.
Data publikacji: 04.05.2020 r.