wpisz szukaną frazę
Szukaj

Millenialsi i zamożni wierzą reklamie – badanie zaufania do reklamy

Agencja Clutch przeprowadziła badanie zaufania do reklamy na rynku USA, którego wyniki zostały opublikowane w grudniu 2017. Poniżej przedstawiamy główne wnioski płynące z raportu.

 

Reklamy działają prawie na wszystkich

0514_INFO_1(2)(1)

 

 

Telewizja najbardziej wiarygodnym medium

0514_INFO_2(2)(1)

 

 

Młodzi konsumenci ufają i ulegają reklamom

0514_INFO_3(1)

 

0514_INFO_3 copy(1)

 

 

Zamożni wierzą reklamom

0514_INFO_3 copy 2(1)

 

 

Konsumenci najbardziej wierzą tradycyjnym formom reklamy takim jak TV  pomimo wzrostu reklamy online i social mediów. Reklama w tradycyjnych mediach nie powinna zostać pomijana w media planach, gdyż reklama telewizyjna nie tylko generuje zasięg, ale znacząco wpływa na decyzje zakupowe.

 

 

Źródło:

Clutch Advertising Survey part 1, grudzień, 2017, USA
Badanie obejmowało 1030 respondentów w USA, którzy widzieli lub słyszeli reklamę w minionym tygodniu.
ok. 45% respondentów to mężczyźni, 55% – kobiety
ok. 28% respondentów było w wieku 18-34 lat, 40% w wieku 35-54, 32% w wieku 55+
Prawie połowa respondentów (47%) posiada dochody gospodarstwa domowego mniejsze niż 49 999$, 36% posiada 50 000$- 99 999$ i 17% – powyżej 100 000 $.

 

Data publikacji: 18.05.2018 r.

Share

Podobne artykuły