wpisz szukaną frazę
Szukaj

Moc sprawdzonego formatu

Partnerstwo pomiędzy America’s Got Talent a marką-ikoną Dunkin’ Donuts obecne w tym sezonie programu wyróżnia go spośród innych produkcji i naznacza jego dojrzałość. Amerykańskie „Mam Talent” z edycji na edycję staje się bowiem coraz bardziej dopracowane, niezmiennie przyciągając widzów.

 

Od kilku lat jury programu pozostaje to samo: Howie Mandel, Mel B, Heidi Klum oraz Simon Cowell. Taki skład skradł serca widzów, oferując niezastąpioną mieszankę kompletnie różnych, ale uzupełniających się osobowości. Dzięki temu wieloletni już format wciąż jest atrakcyjny dla widzów. Program jest liderem oglądalności w grupie 18-49. W ostatnim tygodniu lipca przyciągnął przed telewizory widownię rzędu 11,7 miliona, co czyni go najchętniej oglądaną produkcją telewizyjną w ciągu ostatnich 5 tygodni.

Nowością w America’s Got Talent jest współpraca z amerykańską siecią oferującą pączki i kawę – Dunkin’ Donuts. Obecność marki jest na tyle subtelna i zintegrowana z formułą programu, że nie razi, a nawet w pewnym sensie wzbogaca i dopełnia go. Wykorzystanie słodkich wypieków w programie odbywa się spontanicznie – zwłaszcza, gdy na scenie pojawiają się młodsi uczestnicy potrzebujący zastrzyku energii w postaci pączka.

Charakterystyczne kubki z logiem Dunkin’ Donuts można dostrzec w praktycznie każdym ujęciu skierowanym na członków jury, którzy w trakcie przesłuchań raczą się napojami sieciówki. W ramach współpracy do programu wplatane są również urywki zza kulis, w których jurorzy odwiedzają specjalną sekcję sponsorowaną przez producenta słodkości, aby zrelaksować się przy pączkach i kawie.

Dzięki powyższym działaniom partnerstwo America’s Got Talent i Dunkin’ Donuts nie wygląda jak marketingowy zabieg. Staje się naturalne, a dwie legendy popkultury współgrają ze sobą.

 

 

Źródło:

www.mediavillage.com/article/Americas-Got-Talent-and-Simon-Cowell-Get-Better-with-Age, 03.07.2018
https://tvbythenumbers.zap2it.com/weekly-ratings/broadcast-top-25-and-network-rankings-for-july-23-29-2018/, 31.07.2018

 

Data publikacji: 10.08.2018 r.

Share

Podobne artykuły