wpisz szukaną frazę
Szukaj

Możesz kupić wszystko, co zobaczysz!

Amerykańska stacja A+E zaangażowała się w jeden z najbardziej ambitnych projektów lokowania produktów. Na antenie zagościł program telewizyjny „The Way Home”. Wszystkie produkty, które pojawią się w odcinkach będą do kupienia na stronie internetowej domu towarowego Wayfairs.

„The Way Home”, poświęcony w całości renowacji wnętrz i designowi, to pierwszy w historii program telewizyjny. w którym wszystko, co się zobaczy, można od razu kupić. Prowadzące: projektantka wnętrz Evette Rios i ekspert w dziedzinie trendów Megan Colarossi analizują w jaki sposób można zaoszczędzić czas i pieniądze podczas renowacji wnętrz.

 

Każdy odcinek poświęcony jest innemu tematowi, jak np. Świętom Bożego Narodzenia, czy wyprzedażom. Po każdej piątkowej premierze, widzowie przed ekranami mogą wejść na stronę wayfair.com aby po promocyjnych cenach kupić produkty z odcinka.

 

„Pomysł na show, w którym każdy produkt – od najmniejszego elementu, aż po same opakowania – można kupić w czasie rzeczywistym, narodziła się jako efekt eksplozji zainteresowania designem i aranżacją wnętrz oraz wzornictwem. Chcieliśmy połączyć branżę telewizyjną, reklamową i projektową w postaci jednego contentu, który jest przedstawiony widzom w przystępny sposób” – wyjaśnia producent stacji A+E Steve Ascher. Nie chodziło o to, żeby stworzyć kolejny program zakupowy, ale aby dodać produktom kontekst.

 

„The Way Home” ma regularne spoty reklamowe trwające 30 sekund, ale sklep online nie będzie już wykupował czasu reklamowego w przerwach programu. Odcinki są powtarzane w tygodniu, dostępne na stronie sklepu internetowego (podzielone na mniejsze segmenty), stronie kanału Lifetime oraz na VOD Lifetime z dodatkowymi nieemitowanymi wcześniej materiałami dla zarejestrowanych użytkowników.

 

Nowy pomysł sieci A+E oraz e-commerce Wayfair to idealny przykład na to, jak marki i stacje telewizyjne powinny zintegrować tradycyjną emisję programową, połączoną z product placement i obrandowionym contentem. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, w środowisku mediowym, które zmienia się jak w kalejdoskopie, firmy powinny być otwarte na nowatorskie formy angażowania widzów.

 

W planach jest już sezon 2. To nie powinien być problem dla sklepu online Wayfair. W ofercie ma ponad 7 milionów produktów gotowych na wypełnienie czasu antenowego.

Share

Podobne artykuły