Najbardziej przyciągające reklamy Super Bowl 2020 - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Najbardziej przyciągające reklamy Super Bowl 2020

Platforma badawcza Realeyes sprawdziła, jakie emocje wywołały tegoroczne reklamy, emitowane przy największym medialnym wydarzeniu sportowym w USA – Super Bowl.

54 finał rozgrywek zawodowej ligi futbolu NFL, przyciągnął przed ekrany 99,9 milionów widzów, co stanowi 1,7 mln wzrost w porównaniu z poprzednimi rozgrywkami Super Bowl. Firma Realeyes zbadała 2500 respondentów, przy użyciu kamer internetowych i mechanizmów kodowania twarzy. Na podstawie wyników opracowała ranking reklam, który mierzy zaangażowanie w oglądane treści reklamowe. Im wyższy wynik, tym bardziej widzowie byli zainteresowani i zaangażowani w oglądane treści.

 5 najlepszych reklam Super Bowl według Realeyes

Mountain Dew Zero Sugar – As Good  As The Original

The Avocados from Mexico – Shopping Network Avocados From Mexico 2020 Ad

Rocket Mortgage – Momoa at Home

P&G Presents – When We Come Together, an Interactive Super Bowl Party, America’s Choice

Pepsi – Zero Sugar – Done Right

W tym roku reklamodawcy, płacący po 5,6 mln dolarów za 30-sekundowy czas antenowy, wykorzystywali szansę na zyskanie zapamiętywalności poprzez różnorodne strategie na zwrócenie uwagi. Wśród tych zabiegów znalazły się zaangażowanie znanych twarzy, wykorzystanie internetowych memów (Avocado), analogie do klasyki kultury amerykańskiej (Dzień Świstaka, Lśnienie), wzruszający storytelling oraz granie nie tylko pozytywnymi, ale też negatywnymi emocjami.

 

Reklamy, które generowały najwyższy średni odsetek emocji „pozytywnych” przez cały czas ich trwania:

Mountain Dew – Zero Sugar, As Good As The Original (21.4%)

Doritos – The Cool Ranch feat. Lil Nas X and Sam Elliott (20.9%)

Tide – Finally Later – Super Bowl 2020 (18.3%)

Cheetos – Can’t Touch This SUPER BOWL LIV (17.5%)

P&G – When We Come Together, an Interactive Super Bowl Party, America’s Choice (17.0%)

 

Źródło: Realeyes „SUPER BOWL LIV – 75 Super Bowl LIV ads ranked by Interest Score”, USA, 2020

Data publikacji: 14.02.2020

 

 

Share

Podobne artykuły