wpisz szukaną frazę
Szukaj

Nieoczywiste decyzje budżetowe reklamodawców

#ChallengingTime

Jak wynika z corocznego badania firmy Gartner przeprowadzonego wśród decydentów marketingowych, 56% marketerów zwiększyło lub pozostawiło budżety reklamowe bez zmian.

Analizie zostali poddani dyrektorzy marketingu, którzy zarządzali budżetami w USA, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Niemczech w firmach, których roczny przychód wahał się między 500 mln a 20 mld dolarów.

Procent respondentów deklarujących konkretne przewidywania dotyczące rozwoju sprzedaży

 

Większość działań marketerów skupiała się wokół dostosowania bieżącej komunikacji do panujących warunków. Zmiana wydźwięku komunikacji, odwoływanie imprez i monitorowanie nastrojów klientów były najczęściej wymienianymi wyzwaniami, z którymi musieli się zmierzyć.

Pprocent respondetów deklarujących podjęcie konkretnych działań podczas pandemii

Te działania były odpowiedzią na natychmiastowe wyzwania związane z kryzysem, ale wytyczenie drogi do naprawy wymaga pełnego strategicznego resetu. Pozostaje pytanie: co będzie się działo w przyszłości? Ponad 79% przepytanych CMO wskazuje, że to istniejące dotychczas rynki będą motorem wzrostu w 2021 roku.

Procent respondentów deklarujących konkretne przewidywania dotyczące rozwoju sprzedaży

 

 

Data publikacji: 21.08.2020 r.

Share

Podobne artykuły