Kolejna fala amerykańskiego badania Hub Entertainment Research pokazuje, że 3 na 5 konsumentów woli oglądać reklamy, jeśli oznacza to oszczędność 4- 5 dolarów miesięcznie.
Według danych z tego badania 59% konsumentów obecnie twierdzi, że wolałoby zaoszczędzić pieniądze i oglądać reklamy, jeśli oglądanie ich pozwoliłoby im zaoszczędzić od 4 do 5 dolarów.
Około 34% do 35% widzów powiedziało, że chce oglądać reklamy, aby móc zobaczyć programy, które ich interesują. Największy odsetek, około 49% do 50%, może tolerować pewną ilość reklam. Widzowie doceniają, gdy oferowana jest wielopoziomowa usługa zamiast platformy z tylko jedną opcją „ograniczonych reklam”.
Widzowie zwracają większą uwagę na reklamy, gdy ich ilość i długość przerwy reklamowej wydają się rozsądne. Im dłuższe i częstsze reklamy, tym mniej uwagi zyskują. Rozsądna ilość reklam to 11 reklam na pół godziny i ponad 90 sekund na breaki reklamowe.
Zródło:
Hub Entertainment Research, raport „TV advertising fact vs. fiction”, USA, czerwiec 2023 r.
Data publikacji: 15.09.2023 r.