Najważniejsza cecha dobrego marketera? Nowe trendy w marketingu, które mają największy wpływ na rozwój marki? Jak się zmieni konsument i marka po epidemii koronawirusa? Na te i inne pytania odpowiedzi udzielą jurorzy Effie Awards w ramach cyklu „Marketerzy inspirują”.
Wirtualnemedia.pl, twórcy cyklu, zapraszają osoby odpowiedzialne za marketing w polskich firmach i instytucjach do rozmów o tym, co w ich pracy jest najważniejsze. Pytają o inspiracje, o ciekawych ludzi i przydatne narzędzia.
Celem projektu jest pobudzanie kreatywności, dzielenie się wskazówkami branży marketingowej, inspirowanie do tworzenia jeszcze lepszych i odważniejszych konceptów reklamowych. Cykl „Marketerzy inspirują” ma także pomóc w wejściu w czas „nowej normalności” po COVID-19. Marketerzy, w tym m.in. Jurorzy Effie Awards, dzielą się swoimi spostrzeżeniami i prognozami, jaka będzie branża i komunikacja marketingowa po koronawirusie.
Zachęcamy do zapoznania się z publikacjami, w których swoimi opiniami dzielą się jurorzy Konkursu Effie Awards:
Data publikacji: 07.08.2020 r.