wpisz szukaną frazę
Szukaj

Perfekcyjna sztuka lokowania produktu cz.1.

W wybranych scenach filmu pojawiają się znaki towarowe, bohaterowie używają konkretnych produktów danych marek, a w dialogi wplecione są pytania o rodzaj używanych perfum przez bohatera lub dyskusje o modelach samochodów. Lokowanie produktu ma za zadanie przemawiać do podświadomości odbiorcy i zachęcać do korzystania z produktu lub usługi bez przekazywania oczywistej i otwartej reklamy.

 

Do dziś wspominany jest przykład użycia słodyczy Reese’s w filmie science-fiction z 1982 roku pt. „E.T. Extraterrestrial”. Product placement nie jest jednak tym, czym był kiedyś. Jak więc odnieść sukces w roku 2018? Zwłaszcza, że mamy do dyspozycji o wiele więcej możliwości niż wcześniej. Oto pierwsza odsłona cyklu, w którym będziemy pokazywać przykłady tego, jak sprawić, aby pokazać produkt jako integralną część fabuły.

 

Apple iPhone w „9-1-1”

„9-1-1” to amerykański serial telewizyjny emitowany przez FOX, a w Polsce na Fox Polska. Serial opowiada o pracy policjantów, strażaków, ratowników medycznych oraz dyspozytorów telefonu 911, których wzywają ludzie będący w alarmowych sytuacjach. „9-1-1” to przede wszystkim serial, który pokazuje jak istotna jest komunikacja oraz utrzymanie łączności, a iPhone to jedyny środek komunikacji, który pojawia się w akcji i pozwala utrzymać przepływ informacji w chaotycznym krajobrazie. Oglądając kolejne odcinki ma się wrażenie, że to właśnie iPhone jest tym niezawodnym sposobem, na pozostanie w kontakcie, a w efekcie uratowanie życia.

 

 

Data publikacji: 24.08.2018 r.

 

 

Share

Podobne artykuły