Perfekcyjna sztuka lokowania produktu cz. 2. - tv♥ by tvn media
wpisz szukaną frazę
Szukaj

Perfekcyjna sztuka lokowania produktu cz. 2.

Pokazywanie wyrobów lub ich znaków towarowych w wybranych scenach filmu lub serialu to jeden z podstawowych i bardzo popularnych rodzajów lokowania produktu. Są jednak marki, które z powodzeniem wychodzą poza standardowe techniki promocji. W drugiej odsłonie naszego cyklu pokazujemy, w jaki sposób można zintegrować komunikację, tak aby wyszła poza ramy scenariusza produkcji filmowej.

 

Pepsi w „Empire”

„Imperium” to dramat i musical amerykański. Serial telewizyjny jest emitowany przez FOX, a w Polsce przez Fox Polska. Serial opowiada o życiu rodzinnym i pracy Luciousa Lyona, który jest właścicielem dużej wytwórni muzycznej Empire Enterprises. W jednym z wątków serialu, Pepsi inicjuje współpracę z wytwórnią muzyczną. Syn Luciousa Lyona, Jamal staje się ambasadorem marki. A aktorzy z serialu faktycznie biorą udział w reklamie Pepsi, co jest naturalnym przedłużeniem serialu w rzeczywistości.

 

Data publikacji: 31.08.2018 r.

Share

Podobne artykuły