wpisz szukaną frazę
Szukaj

Pierwsza reklama na żywo z ludzkiego wnętrza – case study

Dzięki nowym terapiom możemy wcześnie wykryć choroby i skuteczniej je leczyć, ale jak zachęcić ludzi do badań i datków?

 

Pokazanie choroby na żywo

 

Stacja Channel 4 wyemitowała pierwszą reklamę telewizyjną na żywo z wnętrza ludzkiego ciała. Emisja reklamy zatytułowanej „Live from the inside” stworzonej przez Anomaly and Sassy Films miała miejsce 18 stycznia 2018 r. ok godziny 15:25. Poprzedzona została spotami zapowiadającymi to wydarzenie. Poprzez transmisję na żywo procedury badania organizacja charytatywna ma na celu wykazanie pozytywnego wpływu badań na pomoc w zwalczaniu raka. Reklama pokazała, że dzięki badaniom można pomóc w zapobieganiu, diagnozowaniu i leczeniu raka.

Wraz z transmisją na kanale Channel 4 reklama emitowana była na żywo na Facebooku, gdzie pielęgniarka specjalizująca się w chorobach nowotworowych odpowiadała na pytania w czasie rzeczywistym.

 

Wzrost świadomości wagi badań

 

 

Cancer Research U.K. nie otrzymuje wsparcia finansowego od rządu i jest całkowicie zależna od życzliwości darczyńców. Dzięki wpłatom będzie mogła kontynuować prace nad nowymi terapiami, pomagającymi w walce z rakiem.

 

Źródło:

www.campaignlive.co.uk/article/campaign-media-awards-creative-idea/1461456, 12.07.2019 r.

 

Data publikacji: 12.07.2019 r.

Share

Podobne artykuły