Tworząc spoty reklamowe w dobie pandemii, marki stawiają na kreatywne rozwiązania, które pozwalają komunikatom wyróżnić się i zapisać na dłużej w pamięci odbiorców.
Najnowszy spot marki Domino’s Pizza „Made From Home”powstał przy współpracy z agencją Crispin Porter + Bogusky. Koncepcja reklamy opiera się na zaangażowaniu w realizację spotu trzech córek dyrektora kreatywnego, które wykorzystują swoje plastyczne zdolności do stworzenia barwnych rekwizytów. W efekcie powstał naturalnie zabawny spot, który promuje oferty Domino’s Pizza i będzie wyświetlany w ogólnokrajowej telewizji do sierpnia.
Kreatywnego podejścia nie zabrakło twórcom spotu „Love that feeling” dla marki AA (Automobile Association), oferującej swoim klientom ubezpieczenia samochodowe. Za realizacją wideo stoi agencja adam&eveDDB. Spot w zabawny i pomysłowy sposób opowiada o tęsknocie za przemieszczaniem się i stanowi zapewnienie marki o wsparciu, którego jest w stanie udzielić swoim klientom w nowej rzeczywistości.
Data publikacji: 24.07.2020 r.