wpisz szukaną frazę
Szukaj

Pomysłowość kluczowa w dobie pandemii

#ChallengingTime

Tworząc spoty reklamowe w dobie pandemii, marki stawiają na kreatywne rozwiązania, które pozwalają komunikatom wyróżnić się i zapisać na dłużej w pamięci odbiorców.

Najnowszy spot marki Domino’s Pizza Made From Home”powstał przy współpracy z agencją Crispin Porter + Bogusky. Koncepcja reklamy opiera się na zaangażowaniu w realizację spotu trzech córek dyrektora kreatywnego, które wykorzystują swoje plastyczne zdolności do stworzenia barwnych rekwizytów. W efekcie powstał naturalnie zabawny spot, który promuje oferty Domino’s Pizza i będzie wyświetlany w ogólnokrajowej telewizji do sierpnia.

Kreatywnego podejścia nie zabrakło twórcom spotu Love that feeling” dla marki AA (Automobile Association), oferującej swoim klientom ubezpieczenia samochodowe. Za realizacją wideo stoi agencja adam&eveDDB. Spot w zabawny i pomysłowy sposób opowiada o tęsknocie za przemieszczaniem się i stanowi zapewnienie marki o wsparciu, którego jest w stanie udzielić swoim klientom w nowej rzeczywistości.

 

Data publikacji: 24.07.2020 r.

Share

Podobne artykuły