Marki wciąż towarzyszą swoim odbiorcom w trudnym czasie, deklarując wsparcie i dodając otuchy. W najnowszych spotach pojawia się już również spojrzenie w przyszłość i zapowiedź nowej rzeczywistości.
Firmy zdają sobie sprawę, że świat po pandemii będzie wymagał odnalezienia się w nim i zorganizowania na nowo. Odpowiadając na nastroje swoich odbiorców, szczególnie dbają o to, by w przekazach zareagować na ich strach i niepewność.
Najnowszy spot marki Nike „Never Too Far Down” powstał przy współpracy z agencją Wieden + Kennedy. Opowieść o trudnych sportowych momentach – upadkach i potknięciach – to metafora sytuacji, w której wszyscy się znajdujemy. Po chwilach porażek i niepewności, które zdarzają się najlepszym, przychodzi czas na powrót do gry i wielki tryumf. To optymistyczne przesłanie marki stanowi zapowiedź powrotu do normalności.
W swoim najnowszym spocie Bank of America również odnosi się do nowego etapu, który nadchodzi po czasie kryzysu. „Tomorrow Starts Today” to piękna wizualnie opowieść o unieruchomionym na chwilę świecie i pustych przestrzeniach, które budzą się do życia i czekają na człowieka. Marka równocześnie zapewnia odbiorców o ich sile i wyjątkowości.
Data publikacji: 12.06.2020 r.