Sytuacja panującej pandemii skutecznie wytrąciła nas z życia towarzyskiego i rodzinnego. Coraz mocniej tęsknimy za rzeczywistym kontaktem, a marki uważnie rejestrując te nastroje, dają im wyraz w najnowszym spotach.
Najnowszy spot marki Heineken „Connections”, powstały przy współpracy z agencją Publicis Italy, w zabawny sposób odnosi się do formy komunikacji na odległość. To zapis komicznych scen mierzenia się z nowymi technologiami, u podstaw których leży potrzeba kontaktu z drugim człowiekiem. Spot to efekt ujęć stworzonych przez zespół reżyserów w przestrzeniach ich własnych domów, z różnych zakątków świata. Dzięki temu, że wszystkie produkcje odbywały się o wieczornej porze, zyskujemy wrażenie jednolitego wizualnie przekazu. Różne wersje spotu pojawiły się na platformach telewizyjnych i cyfrowych na 50 rynkach globalnych.
Marka Intermarche w najnowszym spocie wyemitowanym na rynek francuski doskonale oddaje nastrój oczekiwania na spotkanie z najbliższymi. Realizacja jest dziełem agencji Romance i reżyserki Katii Lewkowicz. Bohaterami spotu są wnętrza domów, których mieszkańcy zdążyli stęsknić się za bliskimi. Delikatnym ruchom kamery towarzyszą słowa piosenki Niny Simone „Vous êtes seul mais je désire être avec vous”, które w tłumaczeniu znaczą -„Jesteś sam lecz pragnę być z tobą”. W lekkiej i optymistycznej formie marka zapowiada zniesienie ograniczeń w kontaktach międzyludzkich.
Data publikacji: 29.05.2020 r.