wpisz szukaną frazę
Szukaj

Powrót marchewki Kevina w świątecznej reklamie

Marchewka o imieniu Kevin znów została gwiazdą świątecznej kampanii sieci sklepów Aldi. Tym razem marka postawiła na parodię jednej z najbardziej rozpoznawalnych reklam bożonarodzeniowych – ze słynną ciężarówką Coca-Coli. Spot został stworzony przez agencję McCann.

W teaserze kampanii, który pojawił się w brytyjskiej telewizji podczas programu X Factor, Kevin siedzi za kierownicą ciężarówki do złudzenia przypominającej pojazd z kampanii Coca-Cola. Lawina komplikuje przewóz towaru, a teaser urywa się w kulminacyjnym momencie, czemu towarzyszy hasztag #SaveKevin.

 

Coca-Cola natychmiast zareagowała humorystycznie na teaser i napisała na Twitterze: “Kevin, jeśli chcesz naszej pomocy, jesteśmy gotowi! Potrzebujesz holowania?”
Nie po raz pierwszy marka Aldi nawiązała do innej reklamy. W 2016 roku kampania bożonarodzeniowa czerpała inspiracje ze spotu marki John Lewis. Natomiast w 2017 roku nawiązywał do filmów „To właśnie miłość” i „Bodyguard”.

Data publikacji: 16.11.2018 r.

Share

Podobne artykuły