W mediach pojawia się sporo świątecznych reklam. Z dnia na dzień kandydatów do tytułu najlepszego spotu na Gwiazdkę przybywa. W tym tygodniu przedstawiamy kampanie marek odzieżowych, telekomunikacyjnych oraz technologicznych.
W tym roku o świąteczny nastrój zadbają Nicki Minaj, Jesse Williams i John Turturro. Piosenkarka wcieliła się w spocie w mamę i wróżkę, Williams został tatą, a Johnowi Turturro przypadła rola złego brata Mikołaja. Stylowa reklama opowiada o odwadze i uczy, że zawsze należy pamiętać o tych, którzy w życiu mają mniej.
Jest iPhone X, są Air Podsy, a w nich piosenka Sama Smitha. Jest taniec i ośnieżone ulice miasta. Bohaterka zupełnie przez przypadek wpada na jednego z przechodniów na chodniku i tak zaczyna się romantyczna opowieść.
W tle Święta, a na pierwszym planie pary dające sobie subtelne znaki co chcą dostać pod choinkę. Oprócz licznych pomysłów jak sprytnie podpowiedzieć partnerowi o swoich marzeniach świątecznych, Pandora, poprzez wykorzystanie symboliki obdarowywania się, stworzyła jedną z najlepszych narracji świątecznych.
Martin Freeman powraca w świątecznej reklamie Vodafone. Bohater spotyka na peronie dziewczynę, która ogląda stare filmy na telefonie. Historia miłosna oparta jest na sześciu materiałach – dwóch stworzonych z myślą o telewizji oraz czterech opublikowanych w mediach społecznościowych. Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na dwa nowe produkty sieci Vodafone: payG 1 i Vodafone Passes.
Marka Diesel w humorystycznej kampanii mówi “nie!” wełnie. W reklamie stylizowanej na wywiad występuje dyrektor artystyczny marki, Nicola Formichetti, który zdradza, że świąteczne swetry nie są w stylu Diesel’a. Dzięki stronie internetowej KnowWhatsMissing.com wpada na pomysł, aby przy sesji zdjęciowej wykorzystać owcę, która zakłada skórzaną kurtkę.
Data publikacji: 15.12.2017 r.