Jak wyglądają światowe prognozy Zenith, Dentsu Aegis oraz Magny w odniesieniu do poszczególnych regionów? Poznaj dalsze wnioski z raportu „Television global ad spend forecasts key markets media”, z lipca 2017.
Europa Środkowo-Wschodnia ciągle w czołówce!
Warto podkreślić, że wnioski wszystkich trzech agencji są spójne co do tego, że region Europy Środkowej i Wschodniej będzie jednym z liderów inwestycji reklamowych na świecie:
Indie i Rosja z dwucyfrową dynamiką wzrostu
Stany Zjednoczone czeka spowolnienie wydatków reklamowych
O ile prognozy dotyczące wydatków w USA są dość rozbieżne, to pewne jest, że tamtejszy rynek reklamy będzie rosnąć wolniej niż średnia światowa:
Pesymistyczne perspektywy dla Wielkiej Brytanii
* Źródło: Marketingcharts.com, „Television global ad spend forecasts key markets media”, lipiec 2017r.
Data publikacji: 31.07.2017 r.
Więcej publikacji z cyklu „Prognozy globalnych inwestycji reklamowych wg sieci mediowych” dostępne poniżej w sekcji „podobne artykuły”. Sprawdź.